TENTANG DHIA

Assalamualaikum....
Apa perasaan korang tonton episod "final" Tentang Dhia?...
hurmmm....saya pasti pelbagai perasaan yang korang rasakan....
tenang,tenang....Jangan "emosional"sangat....tak elok...huhuhu....
Pada pendapat saya,drama bersiri "tentang dhia"memang best...Mesti korang dah tahu kan Sinopsis drama ni...Jadi,saya just nak ccakap,saya suka akan perwatakan Dhia yang ayu,baik hati dah solehah....Sebelum drama nie sampai "the endnya",Mama ada cakap yang nanti Dhia and suaminya(Zikir) akan mati bersama.Ternyata setelah menonton finalnya,memang benar mereka mati dalam keadaan yang saya katakan tadi..Patutlah intro masa lagu tu,Diaorang berdua sahaja yang memakai pakaian yang berwarna putih sepenuhnya.Apa-apapun,drama nie memang best....tapikan.the end nya memang sweet sangat...
huft....Nangis3...terharu tonton drama ni.


-------the end----^_^


Salam...peace<3



1 comment: