SECOND DAY AT SM PELABUHAN

Assalamualaikum.....
Hari ini,saya nak update pasal  apa yang berlaku pd hari ini,hari kedua saya di SMK PELABUHAN.
Malu nye saya tadi..Sewaktu pulang dari sekolah,saya menaiki sebuah bas NAVY.Dlm bas tu punye lah besar,tp kerana sikap pelajar lelaki tu sebegitu rupa,saya terpaksa bendiri..nasib dekat..Tapi ada satu hal lagi,semasa bas tu berhenti di simpang pertama,saya terus turun tanpa bertanya..maklumlah saya nie pemalu sikit..cyehh,.,,,:)tetiba shj saya nmpak bas tu bergerak lalu berhenti di depan rumah saya..punya lah malu saya waktu tu...Semua budak lelaki dalam bas tu gelak kan saya..Saya terus tebalkan muka..Dah mane lah saya tau yang bas tu akan berhenti dekat situ..Biasa lah..first time naek bas pergi ke sekolah.Nak buat macam mane...pakcik tu p0n..laen kli inforlah dlu...nie trus jer berhenti...saya ingat dia berhenti satu tempat jer kat perumaham tu..Rupa nye baik hati pulak pakcik tu nak hantar sampai depan rumah  ..huft..MALU-MALU...

No comments:

Post a Comment